Vandaag besteld, morgen in huis

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?
We willen natuurlijk graag dat je tevreden bent over je aangekochte artikelen. Ben je toch ontevreden en heb je een klacht op een artikel die onverhoopt niet naar behoren is? Dan gaan we dit zeker samen met je oplossen!

We willen je in dit geval vragen een e-mail te sturen met hierin je bestelnummer, je persoonlijke gegevens en de klacht. Daarnaast willen we je ook vragen een foto mee te sturen waarop de klacht duidelijk te zien is. Op deze manier hebben wij gelijk alle benodigde informatie bij de hand en kunnen we de klacht snel met je oplossen.

Heb je geen klacht maar wil jij je artikelen gewoon ruilen of retourneren? Lees dan hier hoe je dit snel en gemakkelijk doet.

Zit er ook garantie op de artikelen die ik gekocht heb?
Voor al onze artikelen geldt dat deze bij bezorging in goede staat moeten zijn. Het is niet de bedoeling dat onze artikelen bij normaal gebruik (slijtage valt hier niet onder) binnen aanzienlijke tijd al kapot zijn. Heb jij een product dat snel kapot is gegaan, dan willen we je vragen deze als klacht door te geven aan onze klantenservice. Dit kan via een e-mail aan onze klantenservice.

Ik heb een algemene op- of aanmerking, wat nu?
Heb je een suggestie om onze webshop of onze winkels te verbeteren, dan horen wij dit natuurlijk erg graag. Alle ideeën, tips en suggesties zijn van harte welkom, je kunt ze melden via de
e-mail. Alvast bedankt voor je tijd en moeite!